Veebikeskkonna loomakliinikpaike.ee (edaspidi E-pood) omanik on:

PÄIKE OÜ (registrikood: 11953855)
Kastani 90 Tartu, 50410

Klienditeenindus:
+372 58070076 
info@loomakliinikpaike.ee

Müügilepingukehtivus, kauba-ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kaup toimetatakse kätte läbi allalaadimis lingi mis on kuvatud meie poolt saadetud API võtmega ja allalaadimis lingiga.Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisadasoovitud tooted ostukorvi.Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toode. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus. Tellimuse kinnitamisel kuvatakse makse andmed ning kinnituse teade koos arve ja maksejuhistega saadetakse kliendi eposti aadressile. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kohaletoimetamine

Kohaletoimetamise tasu sõltub kohaletoimetamise aadressist. Võimalik on kaubale ka ise järgi tulla. Kaup toimetatakse kliendini 1-3 tööpäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kätte saamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab esilehelt. Taganemisavaldus tuleb saata see hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumiselarvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja või helistada telefonil:
+372 58070076 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada.Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Isikuandmete töötlemine

Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, e-postiaadress).

Tarbijal õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole, kui E-pood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus E-poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaaadressile  info@loomakliinikpaike.ee või helistada telefonil: +372 58070076 .Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonisontasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.